Just want to chat? Talk some smack. If it doesn't fit into one of the areas below then you'll be posting here (Note: Please try and find the best section before posting here)

Gibt's auch deutschsprachige hier?

devplan
Trust:

Gibt's auch deutschsprachige hier?

Wollt mal sehen wer hier im Forum deutsch und/oder deutschsprachig ist und was dein Erfolgsrezept in oder ausserhalb Deutschland ist (grobumrissen) und wo deiner Meinung nach Vorteile liegen koennten, welche Art von Affilierten-Programme in Deutschland zu betreiben.

(Das ist ein wirklich langer Satz!)

mfG, devplan
  • 1
Nur für Deutschsprachige --> http://goo.gl/ebCt --> Passives Einkommen ohne Risiko!

plutonium
Trust:
Hallo devplan,

ja, es gibt hier auch andere Deutschsprachige! :-)
Im Moment konzentriere ich mich nur auf Affiliate-Marketing im englisch-sprachigen Raum, bin aber der Meinung, dass man vieles fast 1:1 in Deutschland umsetzen kann. Es gibt sogar schon einige deutsche Clickbank-Produkte.

Mein "Erfolgsrezept" ist Affiloblueprint und Affilojetpack 1:1 umzusetzen (naja, fast 1:1). Und im Moment konzentriere ich mich nur auf Clickbank als Affiliate-Marktplatz, werde aber später wahrscheinlich auch Produkte von anderen Netzwerken empfehlen.

Gruß
Waldemar

PS: Ich weiß nicht, ob das fair ist, sich in einem englischsprachigen Forum auf deutsch zu unterhalten. Damit werden andere gewissermaßen "ausgegrenzt"...
  • 1
faradina
Trust:
For the benefit of our English(only)-speaking members, I have translated the above posts:

devplan wrote:Wanted to see who operate here in the forum German and / or German and what is your recipe for success is in or outside Germany (roughly outlined) and where you think could be later benefits, affiliated to the type of programs in Germany.

(This is a really long sentence!)

Cheers, devplan

plutonium wrote:Hello devplan,

so, here are other German-speaking! :-)
Right now I just focus on affiliate marketing in the English-speaking world, but I believe that you can implement much almost 1:1 in Germany. There are even some German Clickbank products.

My "success" is AffiloBlueprint Affilojetpack and implement 1:1 (well, almost 1:1). And right now I will just focus on Clickbank as an affiliate marketplace, but later probably will recommend products from other networks.

Greetings
Waldemar

PS: I do not know if that is fair to converse in an English forum in German. So that others are somehow "excluded" ...

My translation is not perfect. I still have a long way to go translating written German to English. And I cannot even begin to attempt speaking German yet!
  • 1

This topic was started on Oct 05, 2010 and has been closed due to inactivity. If you want to discuss this topic further, please create a new forum topic.